Εγκυμοσύνη

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία κατά την εγκυμοσύνη;

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία κατά την εγκυμοσύνη;

Η αϋπνία είναι απλά ένας φανταστικός τρόπος να λέτε ότι έχετε πρόβλημα με τον ύπνο. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να μην είστε σε θέση να κοιμηθείτε αφού έχετε πάει στο κρεβάτι ή μπορεί να ξυπνήσετε στη μέση της νύχτας και να μην κοιμηθείτε ξανά. Δυστυχώς, μερικές έγκυες γυναίκες υποφέρουν και από τα δύο. Τα φάρμακα δεν είναι μια πολύ καλή ιδέα να ξεπεραστεί η αϋπνία ενώ είστε έγκυος. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλα εργαλεία που αποκλείουν οποιοδήποτε φάρμακο. Θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για το πώς να κοιμηθείτε εύκολα ή απλώς να ασχοληθείτε με την αϋπνία γενικά.

Μερικές φορές, η αϋπνία είναι το αποτέλεσμα της μη φυσικής ή ψυχικής έτοιμης για ύπνο. Για να αυξήσετε την πιθανότητα να κοιμηθείτε γρήγορα και σχεδόν σίγουρα, πηγαίνετε στο κρεβάτι όταν νυστάζετε πραγματικά. Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα, πρέπει να αποφύγετε τη λήψη καφεΐνης μετά το απόγευμα, μην ασκηθείτε έντονα αργά το απόγευμα και αποφύγετε τις βαριές και μακρές συνομιλίες πριν από τον ύπνο. Κάνοντας χαλάρωση αντ ‘αυτού μπορεί να βοηθήσει.

Ελαφρύ φαγητό πριν τον ύπνο

Μερικά τρόφιμα μπορεί να είναι χρήσιμα για την πρόκληση υπνηλίας. Ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα ή σούπα κοτόπουλου μπορεί να κάνει το τέχνασμα. Είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε για να μην προκαλέσετε καούρα που θα σας κρατήσει ξύπνια όλη τη νύχτα. Το ποσό πρέπει να είναι μέτριο.

Ζεστό ντουζ

Η λήψη ενός ζεστού λουτρού ή ντους δεν είναι μόνο για να χαλαρώσει και να απαλύνει τον πόνο που συνοδεύει την εγκυμοσύνη, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ετοιμαστείτε για ύπνο. Κάντε το πριν από τον ύπνο ή αν ξυπνάτε τη νύχτα και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε ξανά. Θα ήταν ακόμα καλύτερο να δοκιμάσετε να διαβάσατε βιβλίο ενώ βρίσκεστε στην μπανιέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας από τις περιττές φροντίδες και να χαλαρώσετε.

Διάβασε βιβλίο

Χαλαρώστε ενώ διαβάζετε ένα ωραίο βιβλίο, εμπλέξτε το μυαλό σας με ένα μικρό έργο ή αφήστε την τηλεόραση σε μια περιστασιακή και ευχάριστη επίδειξη. Αυτό θα σας βοηθήσει να απελευθερώσετε το μυαλό σας. Αφήστε το να ξεκουραστεί. Αυτό θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Αποφύγετε την ανάγνωση τεταμένων μυθιστορημάτων, μυστηρίων ή τρομακτικών βιβλίων, αν αυτό σας ανατρέπει με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν είναι καλή ιδέα να διαβάσετε ένα βιβλίο σχετικά με την εγκυμοσύνη πριν από τον ύπνο, αν και τα βιβλία με τα ονόματα του μωρού φαίνονται καλά.

Σηκωθείτε από το κρεβάτι

Όταν όλα τα άλλα αποτύχουν, μην μείνετε στο κρεβάτι. Σηκωθείτε, κάντε κάτι. Ορίστε ένα χρονικό όριο 30 ή 60 λεπτών για να μείνετε στο κρεβάτι προσπαθώντας να κοιμηθείτε. Ο αγώνας μπορεί να είναι πιο απογοητευτικός. Και μερικές φορές μπορείτε να είστε πολύ παραγωγικοί μόνο στη μέση της νύχτας. Κάποιοι λένε ότι αυτό σας βοηθά να προετοιμαστείτε για τις άγρυπνες νύχτες στο μέλλον.